sâmbătă, 18 iunie 2011

Ieei!Sunt la munte. Sunt in camera. SUnt pe PAt. Sunt pe pat cu Coco care a venit din nou pe pat. in alt pat e Meli cu uGeorgi care se calaresc. Ribert care doarme si Clau care doarme! Toata lumea e somnoroasa. Ne-am culcat la 6 si ne-am trezit la 8:30!. E ziua lu' Clau d'asta suntem aici! Ieri a fost premiere . Stiu! Trist! S-a terminat  a6a si chiar nu voiam sa se intample asta. Totusi in at66a am facut mia multe decat in toti ani! cele mai multe prosti.! Am intrat si iesit iubind aceeasi persoana! Mi-a iesit media 9.00 pe tot anu' ,am luat ultima mentiune din clasa. OFICIAL sunt 7D! si nu sunt chiar atat de mandr de asta,din motive personale si nu numai. 
Orgie! Bai frate, nu am inspiratie!

Te iubesc si de asta nu ma gandesc la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu