marți, 24 mai 2011

I want...

Sti ce vreau? Te vreau pe tine,doar pe tine nimic altceva...bine sau poate inca ceva,dar asta nu e important tu esti esentialu' si ce-i important,TU esti TU si esti unic! Nu imi mai pasa de note,de scoala,de fraieri de familie de nimic, imi pasa doar de tine atat! Pentru ca fara ele pot trai foarte bine in pace si liniste dar fara tine nu,ar fi prea greu,ar fi suferinta,ar fi in zadar,as devenii o fiinta demonica,as fi varza si nu doar atat ,poate as decurge la moarte si zic toate asta defapt le banuiesc si nu sunt sigura de ele!

Si asa te vreau pe tine ,sa fii doar al meu,sa stiu ca nu mi te poate lua nimeni de langa mine, sa stiu ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti,sa fim un cuplu fericit,sa ne casatorim,sa facem doi copii maxim 2 o fata si un baiat si baiatul sa poarte numele tau.........si deja am ajuns prea departe ,stiu ca nimic din toate astea nu se vor intampla asa ca ar fi mai bine sa ma opresc...din visare!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu