sâmbătă, 28 mai 2011

Today!

Deci,azi a  fost o zi relativ tare!:). De dimineata (la 1) am fost la film la Piratii din Caraibe in ape si mai tulburi.Oke' filmu' a fost tare da imi era mie cam somn. Am mers la film cu Coco,Radu,Georgi,Raluca si Meli.:) Coco cu Georgi au vorbit relativ putin(foarte,putin,prea putin,extrem de putin si din vina la asta merita bataita cu ziaru' peste fuund,mai ales Coco care are un cur prea bun!),Georgi s-a certat cu Radu,Meli a ramas fara haine ,Radu s-a dus la baie in timpu' filmului si ma intreba unde e baia,eu mi-am pierdut ochelari,Coco a vazut filmu a2a oara.Toti aproape toti ne-am luat inghetata la 1 leu b-)(de la McDonald's ca sa stie lumea),a intrat Radu pe mess(Acum),pana la urma mi-am gasit ochelari,(big history),azi nu am fost uda!! e un record de 2 zile,am mancat aproape  2 pungi de ,,pufuleti de gravida",am zis o poezie si am primit o acadea, m-am plimbat o ora singura pe la kiritescu, mi-am dat seama ca a trecut timpu' prea repede...Too Late!.

P.S: Love it!!!,super day of super man

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu