luni, 30 mai 2011

..!...

Vreau sa vorbesc cu cineva, sa am descarc,nu am cu cine! Toata lumea are telefoanele,pe mess nimeni,iar tu..pai tu numai comentez oricum chiar daca ai fii on,tot nu ai vrea sa vorbesti cu mine,nu ca nu ai vrea da' iti place sa ma tachinezi/enervezi/sa te joci cu sentimentele mele/ sa ma vezi suferind,spunei cum vrei!Da' parca nu as spune nimanui ce simt acum,ce gandesc,ce vreau ,dar tot vreau sa spun,macar cuiva care sa ma asculte nu sa se plictiseasca si sa imi dea cu jet,cineva care mi-ar putea da un sfat,cineva care sa nu inceapa sa spuna la toata scoala ce ii spun,cineva cu care sa pot vorbi pur si simplu. Nu imi pasa daca il cunosc de mult sau de putin timp,daca suntem apropiati sau nu,..........(pauza...plang) ideea e(am enumerat mai sus).
Ascult muzica(Roxette-Listen to your heart ,care e o melodie geniala,cu versuri geniale),imi desenez o inima in palma(aia stanga),maine dau test la franca(nu stiu nimic),si multe altele...ce imi pot dori mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu