vineri, 26 noiembrie 2010

Be Happy.......D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

IN sfarsit fericita:d............dupa atata timp in care am plans app in fiecare zi .....am fost trista ,suparata,melancolica,ganditoare.......in sfarsit sunt absolut  fericita:d app din toate punctele de vedere ...mia putin certurile dìn familie k gasesc motive idoate sa se ia de mne ..diriga si profa de deen ...TOTUL este perfect :D:D:D de ieri seara zambesc in continuu si sunt fericita:D....ma porttotal altfel fata de cum ma purtam:D sunt mereu binedispusa zambesc ...rad(chiar prea mult:))=))...)ma port frm cu toata lumea chiar si cu cei pe care nui suport si prosti:Dpur si simplu sunt altfel.....da faza nasoala e k nu o sa dureze mult pt k mereu cand am fost foarte fericita  cnva ceva imi strica toata fericirea si se transforma iarasi in tristete ....asa k hai sa profit de momentele de fericire :D pana nu e prea tarziu :D:D:D..........Don't worry I'm be HAPPY...si in sfarsit spun asta din nou dupa atata timp:Dpana akm cam nimic nu ma putu face sa numai zambesc in afrt de diriga kre imi luase telefonu k imi faceam poze si nu mil  mai dadea si a zis k ii la da lu mama x)X(X(X(X(X(X e o scorpie femeia aia...despre ea si alti profii spun prin alte postari ....si din nou DON'T WORRY BE HAPPY:D:D:D:d

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu