luni, 30 august 2010

It's cartoon

Deci am un chef tampit sa scriu pe blog.....si un chef si mai tampit de o caterinca daia urata....da am o lene in mine mai tampita decat chefu sa scriu pe blog si chefu de caterinca....Idee  sa vorbesc despre desene......Phineas and Perb de exdìemplu .....:Bau chica bau au uh esti iubirea mea mau mau mau si inima imi bate chichichichua  nu ne vom opri ghici ghici ei iti spune te iubesc ghici-ghici.toare eu te iubesc tare tare tare tare tare tare ghighici e iti spun te iubes :x:* sau Phineas,ce mai faci?sau E Perry ,Perry cel genial,stiu k e ciudat k va povestes despre desene dar nam ce face dupa 12 sau kim possible suna dami bib dakai nevoie....kim,ron wait shego dracon sau e dragonu american de la a paa la z da stiu k zici cas copil mik da dupa 12 nu orea am la ce sa ma uit :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu